|
Saját munkaterületek beállítása |
Az OmegaCAD ELEKTRO a törzsadatbázis három szintjét kezeli. A rendszerhez - akár önállóan, akár hálózatban dolgozunk - tartozhat egy központi törzsadatbázis. Ennek adattárait célszerű olyan, nem létesítmény specifikus adatokkal feltölteni, amelyek a rendszer összes felhasználója számára értékesek. A munkahelyi törzsadatbázis megléte a rendszerrel történő tervezés alapfeltétele. Új létesítmény megnyitásakor a rendszer a munkahelyi törzsadatbázis tartalmát a létesítményi törzsadatbázisba másolja, amelyből azután a létesítmény "építkezik". Ezekben az adattárakban célszerű tárolni a speciálisan a létesítményre jellemző adatokat. A rendszer használatba vételekor a számítógépes rendszerben hozzuk létre ezeknek az adatbázisoknak a könyvtárát. Döntsük el, hogy szükségünk van-e a törzsadatbázisok valamennyi szintjére. Végezzük el a beállításokat az alábbi funkcióval: |
Ha új adatbázis területet jelölünk ki, akkor valamennyi adatbázis típusunk "üres" lesz. Magunk kezdhetjük az alapoktól az adatbázis kiépítését. Ha fel akarjuk használni az adatbázisunkhoz a rendszerrel telepített adatbázist, akkor a munkahelyi 'x:\V10.x..\OmegaWin32\Data\*.*', vagy a központi adatbázis 'x:\V10.x..\OmegaWin32\Central\*.*' tartalmát másoljuk át a most létrehozott adatbázisba fájlkezelővel! Az új munkahelyi adatbázis tartalmát létrehozhatjuk a rendszer Törzsadatbázisok kezelése Adatbázisok frissítése funkciójával is, ha még nem kapcsoltuk ki a központi adatbázis kezelést. |
Tartalom: |
Az OmegaCAD ELEKTRO tervezőrendszer testreszabása |
||
Tervtípusok az OmegaCAD ELEKTRO tervezőrendszerben |
||
Az OmegaCAD ELEKTRO tervezőrendszer automatikus működését biztosító adatbázis |
||
Lásd még: |
|
Kapcsolat/E-mail | Omega-Soft Kft. 1992-2022 Minden jog fenntartva. © |
OmegaSoft WEB Site |